.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با سراسر کشور‌
آغازبکار‌جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در مازندران

همزمان با سراسر کشور چهل و چهارمین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم رشد در مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد همزمان با سینما فلسطین تهران و 17 پردیس دانشگاهی دانشگاه فرهنگیان کشور در  دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره (س) ساری آغاز شد.


امسال 50 فیلم از کشورهای مختلف برای جشنواره بین المللی فیلم رشد قابل اکران  بوده و بدلیل محدودیت زمان، اکران همه فیلم ها امکان پذیر نیست و در هفته فقط شش فیلم و انیمیشن های گوناگون اکران می شود.

یک روز از جشنواره برای مخاطبان عام همچون خانواده ها و فرهنگیان در نظر گرفته شده و فضا برای جذب خانواده ها در جشنواره بین المللی فیلم رشد متفاوت تر از گذشته است.

آرزو ولی پور، دبیر برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در مازندران در مراسم افتتاحیه این جشنواره در ساری، گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاهی تربیت محور میزبانی این دوره از جشنواره بین المللی فیلم رشد را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان بیشترین تاثیرگذاری تربیتی را از طریق فیلم و رسانه های دیداری دارد، افزود: هدف اصلی ما هم آموزش های لازم غیرمستقیم به دانش آموزان است.

ولی پور با اشاره به اینکه نقد فیلم از مهم ترین موضوعات این جشنواره بین المللی است، از اهدای جوایز به بهترین منتقدان، برای ایجاد انگیزه به هنرمندان خبر داد.

وی یادآورشد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشجویان در رشته فرهنگ و هنر ،مرتبط با فیلم و سینما ،سهمیه حضور در جشنواره را دارند، تا به صورت فنی و تخصصی فیلم هارا به نقد بکشانند.

آیین افتتاح جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مرکز مازندران برگزار شد مهمانان حاضر در این جشنواره را دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان مراکز آموزشی هنری تشکیل دادند.

 از 24 لغایت 30 آبان ماه سال جاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران 50 فیلم از کشورهای جهان در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مرکز مازندران برگزار می‌شود.

فیلم‌ها در 6 گروه علمی، آموزشی، مستند، پویانمایی، فیلم داستانی بلند و کوتاه و نماهنگ اکران می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.